Narrowcasting, een marketingmiddel van hoog niveau
Houdt u zich bezig met de marketing binnen uw bedrijf, dan heeft u vast wel eens van de term narrowcasting gehoord. Waar broadcasting, bijvoorbeeld een televisie uitzending, probeert een zo breed mogelijk publiek te trekken, is dit specifieke marketingmiddel juist bedoeld om gericht uw concrete doelgroep te bereiken. Waar die doelgroep uit bestaat, is aan u. Dit kunnen medewerkers zijn, klanten, opdrachtgevers, prospects, en ga zo maar door. U bepaalt waar u over gaat informeren en zendt dit vervolgens uit via ons narrowcasting systeem.
Narrowcasting van Promocast
Wilt u weten of narrowcasting een systeem is wat voor uw bedrijf iets kan betekenen, neem dan contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden, de toepassingen en de voordelen van dit doelgerichte informatiesysteem. Heeft u uw keuze voor het systeem gemaakt? Dan bedenkt u voordat u het sjabloon vormgeeft natuurlijk eerst welke informatie u naar buiten wilt brengen. Wellicht gaat het om een nieuwe werkwijze binnen het bedrijf, of de introductie van een nieuw bestuurslid. Extern kunt u denken aan de promotie van een product of een instructie van uw dienst of product. Promocast verkoopt u de benodigde (mini) pc en de rest wijst zich vanzelf door middel van de duidelijke handleiding die wordt meegeleverd.
Ik wil narrowcasting van Promocast, wat moet ik doen?
Bent u overtuigd en wilt u gebruik maken van narrowcasting? Neem in dat geval contact met ons op voor een afspraak voor de levering van het systeem. De installatie is opvallend eenvoudig. Komt u er desondanks niet uit, of loopt u vast bij het maken van de sjablonen? Laat het ons dan direct weten, wij helpen u graag. Voor een overzicht van de tarieven kunt u
hier klikken.